1 vecka kvar till julafton (!!!!)

Hejhej hallå (ååh, bert frasen..)
som säkert flera är bekanta med så var blogg.se helt knas igår och jag kunde helt enkelt inte logga in. trist.
men nu är jag tillbaka och starkare än någonsin!! eller nåt sånt..

idag har jag iallafall köpt klart så gott som alla julklappar och kan inte ens beskriva med ord hur bra det känns alltså, shit shit!! men nu är jag hungrigare än ett berg (dom har ju som aldrig ätit nåt..) efter det ska jag skriva om dag..10? vet inte vars jag är, har råkat hoppa över 2 dagar tror jag, djupaste ursäkter för det, men så kan det gå. tyvärr.

helt fett snygg bild på mig när jag var flamingo alltså!! blicken, posen och allting talar för sig själva alltså, smooooking hot!!!!!!!! uh-huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0